dimarts, 18 de juliol del 2017

29 de juny del 2017


Fotos: Montserrat Jacas


L'Aina Torres va venir al Pati Blau per parlar-nos d'una de les nostres referents: Montserrat Roig.

El llibre "Montserrat Roig. La memòria viva" era al centre de la tertúlia que va ser amena i, un cop més, ens va saber a poc.

L'Aina ens deixa un petit text del seu pas pel Pati Blau:

"Ja havia sentit parlar del Pati Blau. Fan una feina enorme i altament necessària. Quan hi vaig anar a presentar el llibre 'Montserrat Roig. La memòria viva' vaig estar envoltada de gent amb interès i ganes d'aprendre. També em vaig sentir molt ben acollida. 

És un plaer presentar el llibre en un indret on et fan sentir com a casa. Vaig marxar amb la sensació que calen més iniciatives com aquestes, per tal de recuperar les dones escriptores i també per a contribuir en la cohesió de les nostres viles i pobles. 


Llarga vida al Pati Blau!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada