divendres, 25 de setembre del 2015

30 d'octubre de 2014



La Sònia Moll va ser l'autora que va obrir la primera temporada de tertúlies al Pati Blau (també la que va tancar -la amb un recital poètic , acompanyada per la pianista Clara Peya). El seu pas va ser el nostre primer pas.

Aquestes són les paraules que ens va adreçar sobre la seva experiència en la nostra primera tertúlia:

"Vaig tenir el privilegi d’obrir la porta d’ El Pati Blau el dia 30 d'octubre de l’any passat. Feia pocs dies que I Déu en algun lloc acabava de sortir del forn, i encara no l’havia ni presentat; però així i tot em vaig trobar un grup prou nombrós de lectores i algun lector que ja l’havia fullejat o que tenia ganes de fer-ho. Calia un espai amable, acollidor i segur, sense estridències, per recitar aquests versos, i El Pati Blau me'l va oferir sense reserves. 

Per això hi he anat tornant, més endavant, amb ganes de conèixer altres veus literàries de dones no mediàtiques --injustament poc visibilitzades-- que tenen molt a dir. Hi he anat tornant amb ganes de passejar-hi dubtes i de deixar-me seduir per les veus d'aquestes altres dones que acompanyen, engrandeixen i apuntalen els meu propi camí creatiu. 

Tancaré la porta d'aquest Pati abans de les vacances d'estiu un altre dia 30, acompanyada d'una pianista excepcional, i al setembre continuaré deixant-m'hi caure per compartir paraules i lectures. 

Gràcies per aquest espai!"

Gràcies a tu per acompanyar-nos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada