divendres, 3 de juny del 2022

26 de maig de 2022



La Cori Calero va venir a la tertúlia carregada de dades i de raons sobre com ha evolucionat el canvi climàtic. També amb recomanacions i, evidentment, el seu llibre que ho explica de forma clara i directa. 

Ella ens explica el seu pas pel Pati Blau

"Si algú em preguntés quina és la millor mesura per frenar l’emergència climàtica, i només en pogués triar una, sens dubte seria la divulgació, donar a conèixer el problema. I el Pati Blau de l’Espluga Viva m’ha donat l’oportunitat de fer un passet més per aconseguir-ho, podent parlar del problema i de les solucions entorn del meu darrer llibre “Si el cel es tornés vermell. El canvi climàtic, conèixer-lo per combatre’l”.

 No sóc una escriptora que visqui d’això d’escriure. En realitat, aquest llibre el vaig publicar amb l’esperança d’arribar als cors de quanta més gent millor, perquè l’única manera de frenar l’escalfament global és fer-ho plegats. Espero que quan obriu el meu llibre a casa, recordeu aquell bon moment que vam passar al Pati Blau, copa de vi en mà, posant en comú la memòria i l’experiència vital que ens uneix entorn de l’amenaça més gran a la que s’enfronta la humanitat."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada