dijous, 29 d’octubre del 2015

26 de març de 2015


La Marta Pérez ens va visitar al Pati Blau i ens va presentar M'he empassat la lluna, ens va donar molt de si a la tertúlia. Els seus poemes musicats ens van motivar i entusiasmar. Ella ens va regalar el seu temps, els seus poemes i aquest text:

"La lluna va rodolar per El Pati Blau

De la mà de Carme Porta la meva lluna va rodolar fins El Pati Blau i va establir diàleg amb les dones que s’hi confien. Vam sentir al ventre la seva potència i juntes vàrem oblidar la ràbia de les molèsties i vàrem admetre la saviesa de fluir i acceptar. Empassar-se la lluna per adquirir força i ser fecundes.
Va ser molt bonic que comentés el poemari Sònia Moll, autora de l’epíleg del llibre, que juntes obríssim la finestra, cada una de la nostra nit.

Em vaig emocionar amb l’experiència particular de les dones blaves, al voltant de les fotografies d’Enric Macià que acompanyen els meus poemes, vàrem avançar juntes, ni que sigui un xic cap a un major poder personal. Parlàvem del cicle femení i El Pati Blau va ser l’úter literari que ens va acollir aquella nit de març.

Gràcies a totes!"

Gràcies a tu Marta, va ser una sessió fecunda!

1 comentari: